hiljalleen valuu aika niin

moimoi. Kummallisesti on tässä käynyt nyt niin että muutamien viime viikkojen viikonloput ei ookkaan mennyt niin silmänräpäyksessä, onko aika hidastunut vai mitämitä tapahtuu? Mä olen nauttinut sekunneista, minuuteista, tunnista, kokonaisista vuorokausista rauhassa, eikä mulla ole kiire. Sitten on tämä sunnuntaiahdistus. Terveystiedon koealuettakaan en ole kokonaan lukenut, kemiassa en tiedä, voitanko vai häviänkö, englannissa pärjään mutten pärjää, saksassa olen pikkuisen mikkihiiri merihädässä. En mä tiedä. Mut heeei, viistoista lukijaa!! Olisko ees helmi setti, pidän vip - bileet, johon vaan noi viistoista lukijaa pääsee, eikun siis mitä :--------) No mut hei. Taidan valua vaatemereen ja hukkua sinne ikiajoiksi ja repiä sitten kuolleet silmät päästä ja tapittaa niillä jotain terveystietotekstiä. OKJEES. Olihan mulla ihan kiva viikonloppu naama kiinni blogissa, jeje. Ja kaikki kommentoineet saa aina keksin!
Ja ainii: oon taas ajottanu pari juttua tulevalle, no okei, yhden...... Ja mitä todennäköisimmin olen koneella huomenna (kirjastovuoro) ja tiistaina (tietokonevuoro) ja olishan ne kirjastovuorot muinakin päivinä mutta ei sitä aina jaksa. Koeviikot tappaa mut. Paitsiettäainiinjee, torstaina me mennään opetuskeittiölle värkkäämään jotain laatikoita joulutorille, joka on itse asiassa lauantai(koulupäivä). Mä saan kuitenkin lähteä, ouhjeah.
Mut nii - KIVAISAA KOULUTYÖKIPEYSMIKÄOOTKAANVIIKKOA <3 sydämii lukijoille ja sillee, xoxoxo ira (pst kuvassa superkiva seinä koska se on iha oikee lontoolainen, tarkemmin harrow'lainen seinÄ!!!! + tapetti niin juu siis moikka pus!)

Ei kommentteja: