Mut menneit ei voi korjaakkaa

Moipsun!
Tiedättekö mikä mua ketuttaa erityispaljon? Kuvasaldo viime heinäkuun reissulta! Kadun liikaa liikaa liikaa sitä, että kamera kaivettiin viime Lontoonreissulla liian harvoin kassista ja kuvasaldo jäi köyhäksi. Kyllähän ne must-have - kohteet tuli tallenennettua, kaikki Big benit, Towe Bridget, Trafalqar Squaret, jes. Mutta oikeastaan mulla ei edes ole kamalasti julkaisukelpoista saldoa. Joudun odottamaan vielä 6363636363636 63 (jos oikein laskin, harvoin lasken oikein paitsi tänään matikantunnilla) päivää että pääsisin korjaamaan virheeni - ja säästähän ei ole taetta. Tai että jos se lentokone putoaa, ei sitä koskaan tiedä! :----O Sitä mä tässä odottelen - ja fiilistelen Lontoota mun New York - kaupunkitapetin kanssa. "Komea" remonttimies laitto ne viikon aikana ja mä vaan henkäilin ja hihkuin ja tanssin ympyrää ja tökin sitä seinää ihan innoissani, kun näin sen vasta tänään! Se on niin iiiiihana! ♥
Mut hei, puspus, ei mulla muuta. Ulkoasu lagaa pahasti, yritän päästä lagituksesta ulos, mutta joskus... se vaan jummaa paikoillaan. Mut hei, tähän fiilikseen kiva juliste jostain Harrow'n keskustan bussipysäkin lähettyviltä täysin muokkaamattona, so loong, kivaa perjantaita! ira

Ei kommentteja: