London calling!!

uuuuuuuuuuuuujeaaaaaaaaaaah! \o/
Syötiin ihan hyvää kanaa ja valkoista riisiä ja puhuttiin mutsin kanssa. Se sanoi mulle, että me vietetään sit tosi tiukka joulu ja että matka Lontooseen tammikuun alkupuolella tulis sitten synttäri- ja joululahjaks. Sellaseks yhdistyneeks superlahjaks (joo, tällasia nää kaikki harrastaa. Terveisin 21.12 synttärit!) Ja mähän olin sillee oi jojojojojooooo! ja se vaan katteli kuinka mä innostuneena keikuin ja hihkuin ja hymyilin ja niin edelleen. MÄ PÄÄSEN LONTOOSEEN TAAS. Oooooh. ♥ Äiti sano, ettei se oo vielä varaillu mitään matkoja, mut josko tänään tai huomenna sen hiiri osuis niihin "varaa matka" - ympyröihin ja tilinumerot näppäiltäis niihin alueisiin mihin ne kuuluu ja mä vaan ratkean riemusta!! :------) kuva weheartit 

Ei kommentteja: