we've got more problems, than we'll ever need, you got gang violence, and bloodshed on the street, you got homeless people, with no food to eat, with no clothes on their back, and no shoes for their feet

haloota! Sunnuntait, namnamnam. Tänään tää sunnuntai on ollut lähinnä oppikirjojen pikkupränttejä, tavaroiden viemistä paikoilleen ja Michael Jacksonin popittamista. Oikeesti loistavaa poppimusiikkia vielä 2000-luvullakin, vaikka eihän esimerkiks in the closet oo ku jotain 90-luvun tuotantoo. Mut niitä vanhempia, thriller, beat it, billie jean ja popin kuningas ei koskaa kuole. Mut mä kuolin, tai no ainakin melkein nukahdin kun luin terveystiedon kokeeseen. 50 sivua pelkkää roskaa, no okei, ei täysin, mut tänään mua ei ainakaan kiinnosta lukea unisyklistä tai univaikeuksista tai lihaskunnosta tai että mun pitäis liikkua enemmän, olen niin huonokuntoinen!!11! Kemiankin luin kerran, noi kaikki butaanien rakennekaavat pyörii vaan mun silmissä, kun edes ajattelen koko ainetta. Pläöäpläööfsdöä.
Iloisempia tai sitten ei niin iloisia juttuja. ÖÖöööÖÖ ensinnäkin huomasin just että toi sivupalkin "liity lukijaksi" - painike lakkas aika ajoin toimimasta (hetkellisesti se toimi jee) joten nyt te kaikki ihanuudet pääsette sitten ihan kuvienne kanssa koreilemaan tohon lukijagadgekohtaan tonne vähän alemmas. jeejee. :----------D
ja öööö äiti sano että se vois ostaa mulle synttärilahjan sieltä Lontoosta käsin. "Maksimissaan si viiskymppii", se jotain sano. Hmmm! Nyt mun täytyy keksii jotain tositosi ovelaa niin sit se voi olla ylpee että sillä on ovela lapsi joka sai hienon lahjan joka on sen ovelan lapsen äitin mielestä tosi turha mutta sen ovelan lapsen mielestä se vaan on niin hieno! jeeeeeeeeeeeeesboxxx. pusss ira

Every day create your history, every path you take you're leaving your legacy, every soldier dies in his glory
 every legend tells of conquest and liberty !!

 edit: RAAAH blogger mikset voisi näyttää blogeja joita luen myös luettavien blogien listassa tai päivittää tai jotain koska äää!ÄÄ!!!

Ei kommentteja: